Merhaba herkese. Oglum haftaya 13 aylık olacak. 1 yaş kontrolü sonrası demir ilacını bırakabilirsiniz dedi doktorumuz. Kan tahlili sonucları normal cıkmıs ama kırmızı eti daha cok yesin dedi. Demir oranı düsük miktara yakın değerde sanırım. Sizler bebeklerinize neler yediriyorsunuz acaba? Demir ilacına devam ediyor musunuz? Köfte vs yiyordu aslında.