Seysey11 Kızlar 18 aylık oğlum. Havalar soğudu eve kapandık yazın vakit geçirmesi kolaydı park deniz vs. bir de gurbetteyim kimsem yok komşu arkadaş sizler neler yapıyorsunuz 🥴
merkursavascisi_06 Seysey11 kız kış mı geldi . Ben geçen sene eve kaydırak salıncaı falan aldım öyle geçiyodu zamanı kızımın evdeykeb ama bu yaz iyi alıştı parka çıkmaya bu kış naparız bakacaz artık
Ftmnr16 Seysey11 valla bizim de oturduğumuz yerde komşuluk yok ben çağırıyorum ben çağırılmayınca bıraktım komşuluğu gurbetteyim bende ev işlerine yardım ettiriyorum ama sıkılıyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım kızım 15 aylık bu arada
Azraada58 Seysey11 valla bizde napıcaz düşünüyoruz binada cocukta yok gecen sene bi şekilde atlattık ama bu sene artık büyüdü 30 aylık oldu cok sıkılıyor oynuyoruz falan ama degişiklik istiyor cocuk 🙂
alptugun_annesii Seysey11 ya bende onu düşünüyorum oğlum geçen sene daha bebekti şimdi 14 aylık parklara alıştı yaz boyu bende gurbetteyim Allahtan binada komşular var
Seysey11 merkursavascisi_06 yağmurlu gidiyor birkaç gündür park çıkamıyoruz sonbahar diyelim 😅 kaydırak bende düşünüyorum vallahi şaşırdım artık kara kara düşünüyorum kışı
Seysey11 Ftmnr16 çok iyi anlıyorum bizde de öyle maalesef gidecek kapı olsa birkaç saat oyalanırlar diyo insan. Bende gün içinde çamaşır bulaşık süpürge her şeye dahil ediyorum
merkursavascisi_06 Seysey11 yer imkanı varsa işe yarıyor ya hava almaj için çıktık biz de yağmur yağarken ama kaydırağa binemeyince durmuyolar anlamıyolar tabi daha🥲
Ftmnr16 Seysey11 yakın olsak gidip gelirdik vallahi çok isterdim sizinle komşu olmayı ben anlamıyorum bu insanlar koca gün bebekle evde tek başlarına ne yapıyorlar hiç mi sıkılıp insan aranmaz çok garip geliyor bana bir kahve içelim demeye insan yok etrafta
alptugun_annesii Seysey11 o konuda şanslıyım içimi o ferahlatıyor allahtan oğulları var 2-3 yaşındalar
Seysey11 Azraada58 ya bizimde öyle yaşlı kesim apartman 😅 Ayı büyükmüş oyun grupları filan varsa bulunduğunuz yerde bakabilirsiniz nacizane, bizim burda var ama 2 yaş öncesi almıyorlar maalesef
Azraada58 Seysey11 evet su sıralar aklımda oda var duydum araştırıcam bakalım nasıl olcak sizede bol sabırlar cünkü evde bütün gün olmaz annecim yapma cocugum dur lütfen lafları dönücek 😁
Seysey11 Azraada58 ya bizimki 10 aylık yürümüştü ondan beri bu şekilim hiçte duran bi çocuk değil çok zor vallahi😀
Seysey11 Ftmnr16 kesinlikle, benim etrafımda bebekli çocuklu insan da yok komşularım yaşlı yalnızlık zor oluyor akran eksikliği maalesef
iki_prensesannesi Seysey11 komşulara gidiyorum soğuk olsada dışarı çıkarım bebek kütüphanelerine götürüyorum yürüyüşe gideriz hiç olmadi market dolasiriz 🤣