Kızım 2 yaşına yeni girdi aşırı emiyor gece sürekli uyanıp emiyor gündüz emiyor iştahı da yok o yüzden azaltarak kesmek istiyorum uykuya hep memede uyuyor önce
Gece beslenmesini mi kesmeliyim
Gündüzü mü azaltmalıyım
Uykuya geçişte memeyi mi kesmeliyim nerden başlayacağımı bilmiyorum