Oğlum 13 aylık aşırı hareketli ve huysuz o kadar yoruluyorum ki peşinde asla kendi kendine oturup oyuncak oynamıyor sürekli dolapları açıp içindekileri yerlere döküyor bir yerlere tırmanıyor eşyaları fırlatıyor yapma etme desem de anlamıyor yaramazlık yapmadığı anlarda da vızık vızık ağlıyor mutfakta bir iş yaptığımı görsün hemen ağlamaya başlıyor tüm gün kahvaltı bile yapamıyorum bir de ısırıyor herkesi öyle böyle değil çok fena acıtıyor yapma diyoruz anlamıyor bazen bağırıyorum dayanamayıp yine de devam ediyor tatlı dille konuşuyorum yok yine aynı dikkat dağıtmaya çalışıyorum yine yapacağından geri kalmıyor birinin evine misafirlige gidemiyorum her yere saldırıyor ne zaman geçecek bunlar hep böyle mi sürecek bu ara uyumuyor da gündüz 1 kere uyku yapıyor başka da uyku yok hiç yorulmuyor da benim pilim bitiyor o hep aktif hiperaktif galiba bu çocuk 🤦🏼♀️