Oğlum prematüre doğdu şimdi 5 aylık. Haftada 2-3 gün mutlaka eşimle yatmadan suyla yutuyoruz. Sütümden oğluma geçiyor çok şükür. Hasta olacak gibi olursak 2 gün arka arkaya yapıyorum. Doğumdan sonra 1 kere grip oldum 2. günün sonunda ayağa kaldırdı bu kür beni. Eşim de çok fazla hasta olan bir insan, hamileliğimde o kadar çok hasta oldu ki. Doğumdan sonra 1 kere o da grip oldu ve kısa sürede atlattı. Ek gıdalara başlayınca biraz zaman geçince sarımsakla hemen tanıştıracağım inşallah oğlumu. Bu arada midemi çok yakıyor bu kür benim, suyla yuttuktan sonra hindistan cevizi yağı yiyorum çay kaşığı yanma vs olmuyor hiç.