Ummuglsm41_ cakmakt ablamın kızıda öyleydi hatta doktora götürmüştü dişleri çıkmıyor diye ama normal 1 yaşından sonra çıktı onunkilerde
yoncaburak cakmakt evet yaşında dişi yoktu doktora gittik hatta diş erlerine vs baktı yakında çıkacak hatta gec çıktığı için hepsı aynı anda gelebılır biraz zorlar demıstı 13. Ayında 6 diş birden patladı 🫠🫠
Robinson cakmakt Kendim 13 aylıkken cıkardım ilk dişimi İlk oglum 7 aylıkken cıkardı İkinci oglum 11 aylıkken olabılır yani boyle şeyler 😂
Dolores cakmakt olabilir, doktorumuz 14.aya kadar bekleyelim demişti ve değerlerine de bakmıştı. Biraz da yapısal
Hyesim cakmakt 14 ayllıken cıkardı kızıım ve o günden beri tek tek değil 2-3 tane birden cıkartıyor. Ama içiniz rahat etmiyorsa D vitaminine bi baktırın isterseniz