Kizlar oglum 4 yasinda krese gidiyor devlet anaokulunda ama kendileri yemek veriyolar benim oglum hala yemeklerini bize yedirtdir cok sevdigi ve dokunacagi biseyse kendi yer yoksa asla ellemez zaten cok istahli bir cocuk degil ve asiri secici bir cocuk smdi krese basladi gecen toplanti vardi ve ogretmeni butun cocuklar yemek yiyor ama benm oglumun yemekleri degil yemek dokunmadigini bile söyledi cok üzüldüm aslnda tahmin ediyodum böyle olacagni ama cocuklari görüp belki yer dedim icecekleri cok seviyor mesela en azndan onlari icer dedm ama yok onlarida icmiyor ve eve geldiginde kurt gibi ackmis oluyor bundan dolayida sinirlenip geriliyor hemen yemek vermeye calisiyorum smdi sorum su cocugu boyle olan var mi nasil astiniz bu durumu ne yapabilirm evde artk kendin yiceksn diye birakmaya calisiyoruz biz yedirmemeye calisiyoruz ister yesn ister ac kalsn ama azicik bsey yiyip kalkiyor nasil cözebilirim bu durumu