Arkadaşlar merhaba. Oğlum boğaz enfeksiyonu olmuştu ve doktor antibiyotik başlatmıştı. Bir kaç gündür de oldukça iştahsızdı ve yemek yemiyordu. Bu yüzden bir şeyin alerji yaptığını düşünmüyorum yani dün ilk kez çok az tadımlık patlıcan vermiştim yoğurtla onun dışında da farklı yediği hiç bir şey olmadı. Her neyse oğlumu uyuttum dün gece 1 gibi uyandı ve o kadar zor sakinleştirdik ki anlatamam. Mama veriyoruz kucağımıza alıyoruz emzik veriyoruz asla sakinleşmedi. Eşim kucağına aldı evde dolaştırdı gaz çıkartıyor sanırım karnı ağrıyor dedi sıcak su torbası yaptım öyle uyudu sonra. Neyse bugün üstünü değişirken vücudunda bir baktım böyle bir şeyler çıkmış hep. Sırt ve karnında falan var fazla paylaşmak istemediğim için boynunun biraz görünen kısmını atacağım. Bu durum başına gelen var mı? Hafta sonu olduğu için doktora götüremedim pazartesi geçmezse götürücem. Bu arada bir kaç gün önce yüzünde hafif kızarıklık vardı daha sonra bu yanaklarında arttı Yaseminceyi bilirsiniz ya onun yanakları gibi oldu aynı🥲 doktor bir şey söylemedi bununla ilgili daha sonra ateşten olabileceğini söylediler ama ateşi çok yükselmedi 37-38 civarıydı hep. Hala daha yüzündeki gitmedi kuru ve pütürlü bir şey. Krem sürüyorum ama şimdi vücudunda da görmek beni tedirgin etti. Antibiyotik böyle bir şeye sebep olur mu?
