Kızlar bı kaç gundur geceleri uyuyamıyorum gunduzlerı hıcbıseyım yok, sirkeyle yıkandım geçmedı tuzla yıkandım geçmedı acaba dedım vucudum mu kuruyo kremle nemlendırdım geçmedi ne yaptıysam geçiremedim,kime anlatsam ya uyuz diyo yada şeker vardır sende diyo,benım gibi olan varmı yada bırının yaşadıgını gören fıkır yorum beklıyorum dr gidemedım bu kdr sürcegini bilmiyodum pzrtesi gitcem kesın,ne bır kızarıklıgım var ne bır yaram sankı vucutta bısey gezıyo sudan cıkmıyorum gene geçmiyo?