Ecebaby
Çok teşekkür ederim. Teşhis olarak bir şey demedi i, kan verdik değerler çok şükür iyi olunca antibiyotik vermedi sadece çok durgun ve ağrısı var diye serum verdi. Boğazında da kızarıklık varmış öksürüyor zaten😮💨 İnanın çok iyi anlıyorum sizi, ben 3 günde panik atak hastası oldum resmen. Ama baktım olmuyor böyle dediğim gibi sabırla sanki hiçbir şey olmamış gibi sık sık verdim. Size de çok geçmiş olsun 🙏 sakin kalın anne sütü alıyor mu ya da mama ile besleniyor ise mamasını içiyor mu peki?