Oğlum 10 aylık. Dışarıda otururken falan hep yere inip yürümek istiyor.(Ellerinden tutuyorum henüz yürümüyor)
Fakat hiç ayakkabısı yok 😆 ben bir yaşında yurumeye başladığı zaman ortopedik güzel bir ayakkabı alırız dedim ama,sürekli inip yürüyor kışta geliyor,ayak nosu buyurmu nasıl yapsam bilemedim düğün de var haftaya