zelllihaa bez konusunda ben de çok bocalamıştım . Dolap uygulamasından ellerinde kalıp satanlardan bi kaç marka bez aldım . Her markanın büyüklüğü farklı oluyor. Deneye deneye bize en uygun olanı buldum diyebilirim . Mesela sleepy üç numara boyu uzun ama ag kısmi daha dar Molfix üç numara boyu biraz daha kısa ağ kısmı bayağı geniş falan filan . Birinci önerim bi kaç markanın küçük paketlerini alıp deneyebilirsiniz . İkinci önerim kendinize uygun olan bir markayı seçip küçük geldikçe üst numarasını alabilirsiniz . 2 aylık bebek 2 numara bez kullanır genelde. Pure baby markası çok küçük mesela onda üç numara bile kulllanabilirsinz . Ordan burdan anlattım ama umarım anlaşılmıştır 😁