Süt fazla gelince, az gelince , gazdan, uykusu varsa , atak dönemindeyse, süt tazyikli geliyorsa yapabilir. Bİzim de öyle. Hafif poposunu pışpışlıyorum, sallanıyorum emzirirken , emiyor. 3-4 kez ayni şeyi yapıyorum . Eğerhala ağlıyorsa omzuma alıp , gaz çıkarma hareketi yapıyorum. Uyuyor ya da geğiriyor