Kuzuannesi_ 1,5 yaş bişey istediğinde ağlıyo , istediği anda olmadığında ağlıyo, saçma sapan bı sebep bulup bı saat ona ağlar ne yapmak lazım
Alfa_Mom Kuzuannesi_ valla o ağlayınca bende ağlıyorum benimde duygularım var ağlamak sadece çocuklara özgü değil körler sağırlar bir birlerini ağırlar hesabı ağlaşa ağlaşa geçiniyoruz 😂
Kuzuannesi_ Alfa_Mom konuşsa derdini anlatır mi acaba yok bizimki ağlar yine ya bı ümit konusmasini bekliyorum hayırlısı 😅