semabh Allah yardımcın olsun. Dikişlerin için sürekli batikonla pansuman yap. korse kullanırsan rahatlamana yardımcı olur. Korse sabit kalmasını sağladığı için acı vermiyormuş eltim öyle yapıyor. Biz artık 1,5 aylık olduk. Ama dedikleri gibi 40çıkınca bişi oluyor ve kendini daha iyi hissediyorsun. Kafana takmamaya çalış dicem zor ama, takma 😊 Ben uykuyu çok severim. Ama diyorum ömrüm boyunca uyudum zaten 5-6 ay uykusuz kalsam nolcak dedim hep. Ev işlerini de saldım ayıplamayacak 3-5kişi haricinde kimseyi eve kabul etmiyorum. Önemli olan bebeğimle ilgilenmem. Emin ol 1ay sonra sana kocaman gelecek hatta şu 10günün geçsin aaa bebeğim büyüyor diyeceksin. Büyüdükçe sütün yetmezse korkma. Herkesin ne yerse yesin süt kapasitesi 1olmuyor. Bol su iç (3L) Gerekirse mama ver sarılık olmasın. Bizim hafif sarılık vardı gözleri sarıydı ben görüyordum ama annem yok değil diyordu. 1ay sonunda geçti. Zaten 1ay dolunca kendi acıkınca ağlıyor. Söylenilenlerden kendine lazım olanını al mantıksız gelirse Kimseyi dinleme 😜 bizimki şimdi gülüyor bile 😊 ağla, gül, sinirlen, dua et, kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle davran. Biri bişi derse lohusayım lan ben de geç 😊 Sağlıkla kalın 🤗