Dün gece eşimi salona gönderip bebekle yatakta yattım hic uyanmadi desem yeridir. Uyandikca meme verdim ve ikimiz de cok iyi uyuduk. Muhtemelen surekli bizim kokumuzu istiyorlar. Tehlikeli tabii ki bu yatis ama dikkat ettim. Belki uyurken yatak kenarlarina yataga dusmeyecek sekilde sutyenlerimizi asmayi deneyebiliriz. İyice kokumuz sinmiş olsun ama sütlü falan. Bunu deneyen olursa yazsin bakalim durumu. Ben bu gece yapacagim. Hatta bir kere cok kucuktu babyneste kilif gibi kendi elbisemi giydirmistim cok güzel uyumustu