Merhaba anneler kızım 11.5 aylık meme dışında hiç bir şeyi kabul etmiyor. Zaten alerjik başladığımız ek gıda serüveni hala yeni başlamışız gibi devam ediyor ağzına aldığını çiğneyip atıyor. Her yolu her şeyi denedim eline veriyorum evi üstünü batırıyor ama alışır diyorum 1 yaşında nerdeyse hala yemiyor. Kan değerlerinde aman aman bir düşüklük yok neden böyle yaşayan var mı lütfen bi yol göstersin ? Kilosu ayına uyumlu sütten keseyim diyorum küçük ağzına gün içinde 3 üzüm girse iyi diyecek duruma geldim napacağımı bilmiyorum doktora gitsem kilosu iyi kan değerleri fena değil diyip duruyor bu çocuk hala yenidoğan gibi sadece meme içiyor