brvnkr biz ateşten gittik boğaz enfeksiyonu var dediler antibiyotik yazıp gönderdiler kullandım ama hiç bir şekilde ateşi düşmedi ve 39.5 a kadar çıktı tekrardan gittik yine eve gönderdiler eve geldiğimiz gecenin sabahı tir tir titrerken gördüm ve dudak çevresi kıpkırmızıydı ateşini ölçtüm 40 dereceydi gündüz oldupu için kendi doktoruna götürdüm direk yatış verdi ve 1 hafta yattık bu yüzden