Merhaba hanımlar, bebeğim 11 aylık son bir haftadır inanılmaz mızmız bir bebeğe dönüştü. Önceden de yapıyordu ara sıra durduk yere ağlardı, sinirlenirdi ama özellikle 1 haftadır sürekli kucak istiyor, almazsam ağlıyor ve asla susmuyor. Sürekli bir mızmızlanma halinde ben çok yoruldum ne zaman düzelir bu lütfen bir şey diyin 😭😭😭