37 aylık oğlum var. Her şeye inatlaşıyor. Üstünü giymek istemiyor çıplak dolaşmak istiyor. Üstüne bi damla su damlasa hemen çıkarttırıyor. Evde olmayan şeyleri istiyor yoktan anlamıyor. Kafayı yicem. Sizin çocuklarda mı böyle ? Yalnız olmadığımı bileyim.