Benim oğlumda 22aylık ne gecemiz vardı, ne gündüzümüz.Büyüdükçe iş dahada kötüleşiyor sürekli ağzında tutmak istiyorlar, geceleri ağzından çıkınca sürekli ağlıyor.Bence geceyi keserek işe başlayabilirsiniz.Ben küçük yaşta geceyi kesmediğim için aşırı pişmanım.Aç kaldığını düşünüyorsanız mama verin ama kesinlikle alışkanlıktan başka birsey değil.Ben 1aydır bıraktırmaya çalışıyorum hadi şimdi ha böyle derken son 1haftadır aşırı derecede bunaldım sürekli vuruyor, ağlıyor, cimcik atıyor emzirmedigimde, sesine komşular bile uyanıyor gerisini siz düşünün.İş çığrından çıkmadan önlemini alın bence