balmom59 anestezi iyi bişey değil ama
Benim oğlum da 5.5 aylık oldu
Lokal anestezi ile
Özelde oldu
Önemsediğin bi konu olduğu içinde çok araştırdım kimde yaptıracağımı
Velhasıl
Evet çok ağladı bende ağladım o ağlarken bakmadım bakamadım da
Dr o hissetmiyor
Sabit yattığı için ve ortamdan korktuğu için ağlıyor demişti
Eve geldik
Hiç ağlamadı
Sanki bişey yok gibi devam etti hayatına
Büyük oğlan 2.5 yaşında olmuştu sağlık sorunu yüzünden
Anammmm günlerce ağladı