ezgiii12490 iki çocuğuma da gurbette tek baktım bakıyorum biri 4 yaşında biri 1.5. oyunlar etkinlikler falan yapıyoruz bir iş yaoacaksakta beraber yapıyoruz. Öyle böyle geçiyor zaman. İlgi alanlarini keşfedin ona yönelin mesela kızım kitapları çok sever devamlı kitap alıyoruz oda kitaplarla ilgilenir ezberledigi kadarını okumaya calisir falab o biraz nefes aldırıyor. Devamlı ilgilenip etkinlik vs yapmaninda yan etkileri var maalesef bebeğin küçükse aklında bulunsun sonra size bağımlı oluyorlar bensiz oyun falan oynamaz tepemdeb inmez. Ona da alan bırakın boş boş birseylerle ilgilensin oyun falan kurmaya çalışsın vicdan yapmayın tek oynuyor diye bırakın tek oynadığı zmaablari da olsun kesfetsin