Normalde 2 saatte bir 70-80 cc mama veriyordum ama 1 aylık kontrolünde doktor çok sık mama vermişsin dedi. Anne sütü 2 saatte sindiriliyor ama mamayı sindiremez 3 saate çıkar dedi. Siz de böyle mi yapıyorsunuz?
Bir de gece de 2 saatte bir zorla uyandırıyordum. Doktor 4 saate kadar uyandırma uyusun dedi. İçime sinmiyor ya. Sizin de böyle mi beslenmesi?