Merhaba kızlar mayıs ayında doğum yaptım kanamam o dönem 40 günden fazla sürdü ağustos ayında ilk adetimi oldum ama bu ay adet olmadım daha normal mi acaba? İlişkiye girerken eşim korunuyor emziriyorum aynı zamanda yani hamile kalmış olabilir miyim diye de düşünmeden edemiyorum bir fikir verir misiniz?