helpp sek_kahve o kadar korktum ki acile gittik şükür bir şey yok ama yavrum gözünü bile açamıyor hep kapalı gözü
relaxanne gliya Benimkide tam 34 haftalık doğdu yaptırdık biz ROB muayenesi bizi içeri almadılar ama yapılırken
winchestera Yenidoğan hemşiresi olarak kesinlikle aksatmayın biz uzun süre kalan bebeklere içeride yaptırıyorduk taburcu olduklarında da mutlaka öneriyorduk ileride göz problemleri yaşamamak için
Yusufagahinannesi buse0146 bebeğinizde bir görme bozukluğu varsa ve bu muayeneyi yaptırmadıysanız saptanmadıysa kalıcı bir göz sorunu yaşarsa bunu vebalini nasıl taşırsınız. Bide bunu burada öneriyorsunuz cahilce
buse0146 Yusufagahinannesi benim çocuğum küvezde kalmadığı için şart görmedi doktor normal göz muayenesini yaptırdım iki defa. Benim çocuğumu nasıl düşündüğüm onun için neler yaptığım konusunda bir fikriniz yok saçma sapan tespitlerinizi kendinize saklayın kimseye cahil demek sizin haddinize değil..
Yusufagahinannesi buse0146 burada insanları bu muayene karşı korkutup sanki gereksizmiş gibi bir imada bulunuyorsunuz. Size inanan biri muayeneden korkup yaptırmasa ve gözünde sorun yaşasa evladının bunun vebali size ait olur. Bu vebalden korkmuyorsunuz belli ki ama korkmalısınız
Julide00 ysmnabd Hayırlı günler, memnun kaldınız mı acaba Bossan Hastane’sinden Doğumunuzu orada mı yaptiniz acaba hangi doktora yaptiniz 🌸🥹beni bilgilendirirseniz çok memnun kalırım teşekkür ederim şimdiden
ysmnabd Julide00 evet doğumumu orada yaptım Bir sene oldu çok memnun kaldım Abdullah Göğmen doğumu gerçekleştirdi
Julide00 buse0146 Bilmediğim için soruyorum ne gibi yan etkisi var acaba arkadaşınızin başınane gelmiş, neden yaptirilmamalidir sizce 🌼
buse0146 Julide00 arkadaşımın bebeğinin gözü enfeksiyon kaptı kanlı şiş halde çok uzun zaman geçirdi neredeyse bir yıl iyileşmedi. Evdekilere de kaç kere bulaştırdı. Çok mecbur kalsaydım yaptırırdım ama çocuğum küvezde kalıp ilaç almadığı için sadece önerdiler ama ben yaptırmadım
kucukprensannesi gliya benim bebeğimde 34 haftalık doğdu biz 3 sefer yaptırdık endişe edilecek birşey yok kormayın göz içindeki damarlar gelişmiş mi ona bakıyorlar