prensesanesi01 Tatlı bir şey yemedim buna rağmen sabahtandir ağzımda tatlı bir tat var daha önce de olmuştu sizin de başınıza geliyor mu pazartesi günü kan tahlili vereceğim neden sizce şeker hastalığı olabilir mi korkmayan başladım 😔