esceay Ben almıştım ama benim oğlum onu bez sandı yapıyordu sonra üstüne de kaçırsa yere de yapsa takmıcam normal kilot takıcam dedim. Sonra o şekilde yaptım o şekilde daha kolay oldu üstü ıslanınca ağlıyordu ıslaklık sevmedi şimdi bıraktık şükür 3 yaşında. Geceleri yapmıyor ama ben yine de bez takıyorum gece tuvalete kaldırcam seni diyorum o şekilde yapmıyor uyanınca şişim geldi anne uyan diyor odama gelip o şekilde bıraktık. :)