Minik123m Çarşamba günü başladık bugün 4.gün ve hala lazımlık yada klozete yapmıyor bir kere bile yapmadı bıraksam mı ne diyorsunuz kızlar valla yıldım saatlerce lazımlığa oturuyor yapmıyor ayağa kalkıyor gidiyor 2saniye içinde yapıyor hazır değil galiba
Ucansupurge Minik123m çişini falan söylüyor mu yapınca ve yapmadan önce önemli olan çocuğu hazirbulunuslugu ve farkındalığı
Melike37 Minik123m ben de haziran ayında denedim ama olmadı baya uğraştım sonra bıraktım hazır değil diye sonra geçen ay bez yokken 1 kere yaptı tuvalete bende gittim hemen hevesle sticker aldım ona sectirdim sonra gene bıraktı yapmadı bida tuvalete 1 2 hafta sonra Bi anda bezi bıraktı her çiş yapınca fayansa kedi stickeri yapıştırdı şimdi alıştı tamamen ama bizimde kaka problemi var altına yapıyor hala tuvalete yapmıyor
fatma_6141 Minik123m ya cocugu saatlerde lazımlıga oturtmayın yalnız tabıkı istemez o isteyince size belli eder zaten
gamzes-26 1 kere denk gelse sevinip hoşuna gideceği şeyler yapsanız alışır belki ama inat ettiklerinde yapmıyorlar
Minik123m fatma_6141 belli ediyor zaten onda sıkıntı yok anlıyorum var çişi ama yapmıyor klozete de lazımligada