Kızlar bebeğim yoğun bakımda 9 gün kaldı çıktığında ise biberona alışmıştı avent marka biberon kullanıyorum fakat kızım özellikle açken çok hızlı çekiyor arada bir boğazına kaçıyor biberon 0-6 ay olarak almıştım ama emziğinde bir büyüklük olabilir mi akış hızı olarak sizin kullandığınız tavsiye edeceğiniz marka veya biberon başlığı var mı psikolojim alt üst oldu besleme saatleri benim için çok zor geçiyor meme veriyorum biraz emip sıkılıyor ne kadar emdiğini bilmiediğim içinde doyduğuna emin olamıyorum önerilerinizi bekliyorum