Anneler merhaba, bebeğim bugün tam 13 günlük oldu. Evimiz biraz kalabalık benim anne babam ve kayinvalidem var. Babam bebegin küçük olduğunun farkında değil uyumasına ve etmesine laf yapıyor. Kaynana da sütün yetmediğini söyleyip duruyor. İlk hafta mama verdim ama şu an sütüm yeterli şekilde geliyor günde 7 cisli bezi 3 4 defa kakayi görüyoruz. Lakin bu karmaşada benim huzursuzluğum mu bebeğe geçti bilmiyorum sürekli memede olmak istiyor uyuduğu zaman memeyi ağzından atıyor ancak yatağına koyduğum zaman tekrar uyanıyor ve tekrar emmek istiyor. Yenidogan günde 18 saat uyur derler bizim ki 18 saat emiyor… Yardımım ne yapacağım