CidemNisa ben kullanıyorum oturma odasında yattıgım yerde sallıyorum benim bebeğimde kolik ve gazlı bir bebek süreklı sallanmak istiyor üstelık annemlere falan hemen katlayıp götürüyorum gece de onda yatıyor başka yerde kaldığımız zaman yerin varsa tavsiye ederim