Merhaba arkadaşlar maalesef böyle bir problemimiz var on aylık bebeğim nerede bir saksı görse içindeki toprağı eşeleyip direkt olarak ağzına atıyor. Zaten genel itibari ile yerlerde bulduğu her şeyi ağzına sokma huyu var yerden sürekli kırıntı topluyor resmen. Hep peşinde dolaşıyoruz ancak gözümüzden kaçtığı illaki oluyor ve sürekli ağzından bir şeyler çıkartıyorum. Ancak özellikle saksılar için bir çözüm bulmam lazım çünkü salonda dört tane büyük saksı bitkisi var. Diğer odalarımda da bitkiler olduğu için bunların yerini değiştirmem şu anlık mümkün değil. Bunun için acaba nasıl bir önlem alabilirim bir ürün öneriniz olur mu? Bu bebeklerin bulduğu her şeyi ağzına atma huyu ne zaman bitiyor gerçekten sıkıldım…