16 gün oldu 2 gündür artık pıhtı şeklinde kan parçaları akıyor normal mi bu kanama şekli ne anlama geliyor çok fazla dikişim var yatarak yaşıyorum 2 haftadır oturamiyorum asla şimdide kan pıhtısı gelince korktum normal mi iyileşiyor mu anlamadım bilen varsa lütfen yorum yapsın