sporcuanne14 Merhaba kızlar bebeğim 4:30 aylıksa elinde yemek yerken bir de oyun oynarken tekrarlama oluyor yani oyuncağı vuruyor ya da biberona eliyle vuruyor titrek değil de böyle tekrar tekrar tekrar vuruyor böyle acaba doktora götürsem mi?
suheyla92 sporcuanne14 bunda tuhaf olan bisey yok her basit hareketle ilgili boyle telaslanirsaniz nasil olacak
3kedili2bebekli sporcuanne14 hayır bir şey keşfediyor ve yapıyor çok normal telaş edilecek bir şey yok öğrenme aşamasının bir parcasi bir de alkış bay bay başlayınca görün haftalar süren bir tekrarlama