Asiye1102 anneminkisi ilk böcek ırısığı gibi kabarma ve kaşıntıyla başladı ve biz tam orda yakaladık hemen cildiye doktoruna gitti ilk başta tahriş vs dedi ama sonrasında sivilce gibi büyümeye falan başlayıp ağrı yapmaya başlayınca zona teşhisi aldı. Göğüs altından başlayıp sırtına doğru birkaç tane vardı o kırmızılıklardan. Sırtını vs bir yere yaslayamazdı çok ağrıyor derdi. Gerçekten de çok ağrılı bir süreç geçirdi. Zona ise eğer ona uygun krem hap verebilir doktorunuz temas etmeden eldiven ile sürün ve güçlü bir ağrı kesici edinin mutlaka biraz olsun ağrıyı hafifletir.