oglumunannesiyim_- Kızlar her ay düzenli olarak adet olurum ama doğumdan sonra tabii iki gün gecikmeli olmaya başladı ama bu sefer dört gün oldu test negatif çıktı korunuyoruz da acaba emziriyorum diye mi adet olmuyorum 😓
ilenalemin oglumunannesiyim_- hamile değilsinizdşr ya.ben de ilk ay adet oldum daha da olmadım emziriyorum ben de.doktor normal dedi.ben hapla korunuyorum sadece.korktım ben de adet olmayınca kan verdim.negatif çıktı.doktor emziriyorsun korunuyorsun öyle hemen hamile olmazsın dedi
oglumunannesiyim_- ilenalemin ama benim annem spiral ile hamile kalmıştı o yüzden korktum yani bilmiyorum hala adet olmadım pazartesi gününe kadar olmazsam doktora gidecem
ilenalemin oglumunannesiyim_- sprial kaymıştır onda.sizde de aynısı olcak diye bişey yok.hem siz ek olarak prezervatif ile de korunuyormuşsunuz.sprial kayacak sonra prezervatif yırtılcakki siz hamile kalım hem de tek seferde😂 hiç sanmıyorum ama kan verşn içiniz rahat etsin bize de haber verin
oglumunannesiyim_- ilenalemin alt karın ağrim var büyük ihtimalle emziriyorum diye gecikiyor regl olacam galiba
dneyrn Kızlar bende dört ay önce normal doğum yaptım. Üç gün falan kahverengi lekelenme şeklinde oldu. Diğer dogumumda böyle bişe yaşamadım diye biliyorum. Hamilelik midir yoksa emzirmeden dolayı mıdır bilemedim. Aranızda yaşayan var mı