Eymennannesi Mamayı yapıyorum bazen oğluşum uyuya kalıyor mama ısıtılmszmdiyorlsr. Isıtp veren var mı bir şey olur mu
Defnedilan34 Eymennannesi yarım saat geçmediği sürece veriyorum yarim saat geçince vermiyorum zaten maksimum 1 saat sonra ekşiyor mama
Melek-yelgel67 Eymennannesi 10 dk bıle surmuyor yemesi gazı cıkar et 10 falan oluyor bıberonu yıkıyorum hemen kopuklerı kalıyor dıbınde okadar kotu kokuyorkı
Babybboy Eymennannesi Hipp combiotic kullanıyorum mama yaptigimda bazen uyuyakalmış oluyor bende ılıktan biraz daha sıcak suyun içinde koyup o şekilde isitiyorum canım. Max 3 saat yapıldıktan sonra tuketilmeliymis
mom0989 Eymennannesi ben ısıtıp veriyorum canım hiç bir sorun yaşamadım çok şükür 🙏🏻 5 ay 2 günlüğüz. Sonuçta hemen bitiremiyor kızım ben de mecbur kaseye koyuyorum ılıyınca veriyorum
mom0989 Eymennannesi olmuyor valla benim eltim kızının yarım kalan mamasını dahi dolaba koyuyor sonradan bir daha veriyor ben o kadar yapmam da 1.5 senedir öyle yapıyor
guvesra ben aptamil kullanıyorum danışma hattını arayıp sormuştum 1 saat içinde tüketilmesi gerekiyor benmari usulü ısıtılabilir dediler. ama direkt ocakta ısıtılmıyor
MuhammedAmine Eymennannesi hazırlanan mama 1 saat içinde tüketilmeli ben oğlumun içmediği mamaları döktüm hep ısıtıp vermedim hiç
mlkcbn Eymennannesi ben 2 saat icinde tuketiyorum.kaseye ılık su koyup biberonu onun içinde bekletiyorum