Belki duymuşsunuz süt çekmesi bende inanmazdım ama akşam üstü kayınvalidelerden yemek kokusu geldi ben de hiç yemedim çıktım ondan sonra göğsümde Ağrı başladı hiç ona ihmal vermedim göğsümün sadece alt tarafı o da sağ göğüs ve ateşim 39 çıkıyor aniden bir sıtma tuttu şu an iyiyim yaşayan var mı ne yapsam geçer