Ays1 Kullanıp memnun kaldığınız kahve makinesi öneribilir misiniz ben haznesi geniş büyük olsun istiyorum
deniz1010 Ays1 arzum okka çok güzel biz iş yerinde kullanıyorduk, arçelik evimde kullanıyorum hiç güzel değil tavsiye etmem. Köpük bile zar zor çıkıyor
Mnli Ays1 en iyisi arçelik telve ama o da piyasan kalkmış sanırım arçeliğin yenilerine de bazıları güzel köpürtmüyor diyor