Arkadaşlar kızım Kasım ayında 3 yaşına girecek ve bu tuvalet olayını halledemedik. Şimdi yaşadığım şeyleri anlatayım bana bir akıl verin ya 😬
1 hafta oldu tamamen bezi çıkarttık bundan 1 ay önceye kadar tuvalette oturup yapıyormuş gibi yapıyordu ama asla ne ciş ne başka birşey yapmıyordu artık bende tamamen bezi hayatımızdan çıkartma kararı aldım😑
Herşeye hazırdım çiş yapabilir edebilir ağlaması da normal fakat;
Ne çişini söylüyor ne büyüğünü söylüyor kafasına göre yapıyor.
Çişin geldi mi diyorum hayır diyo tamamm diyorum
Ya da tuvalette götürüyorum çıkıyoruz çişini yapıyor ya da büyüğünü tamam diyorum temizliyoruz beraber o bana peçete veriyor cart curt fakat çişi altına yapıyor asla tuvalette yapmıyor.
Rutin olarak çişini yapmasa da tuvalleten çıkarken ellerini yıkıyoruz (kendisi söylüyor) havlu ile kurtuluyoruz herşeyi aklı eriyor tuvalette ermiyor cildirmak istemiyorum ama yardım yardım yardım istiyorum 🙏🙏🙏🙏🙏
Çok yoruldum