-Eraymoms- Yaptıran var mi aranızda kızlar bende düşünüyorum bu aralar kaşlarım biraz önlerden ve sonlardan seyrek gibi görüntüsü hoşuma gitmiyor doldurmaktan sa sıkıldım kalıcı mi oluyo bu işlem
Nur2021 -Eraymoms- bende yaptirmak istiyorum aymi sekilde seyrek benimkide :)) kaliciligi kullanilan malzemeye gire 1-2yil gider diye duymustum
suheyla92 -Eraymoms- ben hic memnun degilim hem cok canim yandi hem de üzerinden seneler gecmesine ragmen hala çıkmayan yerler var sacma bi renge dönmüş
Happybaby06 -Eraymoms- yaptırdım memnunum yaptıracağıniz yer önemli …kıl teknigi ile yaptırdım gayet doğal oldu boyama kaş gibi degil
nesrinuras Ben yaptırmıştım 4 ay kullanabildim ve evet memnundum da. Ama cildim yağlı o yüzden daha çabuk aktı bende. Zaten yaptırırken söylemişlerdi yağlı ciltlerde daha kısa süre kalıyor diye
nesrinuras -Eraymoms- İyi bir yere yaptır mutlaka. Evet gerçekten çok hoş duruyor kıl tekniğiyle yaptır ilk zaman biraz koyu duruyor ama sonradan çok doğal bir görüntü çıkıyor ortaya
nesrinuras -Eraymoms- Merak etme kaş rengine göre yapıyorlar zaten ilk 1 hafta Recep İvedik gibi geziyorsun sonrası güzel oluyor hahshaha 🤣