beybimeybi bebeğim yürümeye başlayınca ısırmayı bıraktı. Aslında kendini ifade edemedikçe ısırıyormuş. Isırdığında aşırı tepkiler vermek yerine uyarıyor ve hayır diyordum. Isırmaya yeltendiğinde de engelliyordum. Ama can sıkıcı bir durum sizi anlıyorum, umarım geçer bir an evvel.