Anneler oğlumun dilinde yeni doğduğu zamanlardan itibaren dilinde beyazlık var hatta anneme mantar olabilir mi demiştim yok yok süt içtiği için öyle demisti ama içime de pek sinmedi açıkçası Şuan 2 aylık hala dilinde beyazlık var bu mantar değil mi ? Yasayan var mı bu durumu nasıl geçti internette emmeyi bile etkiliyormuş istemiyorlarmış emmek sebep olur mu emmemeye acaba bir de
Devlette randevu 9 gün sonra var özele götürsem olur mu ? Yoksa 9 gün daha beklemek mi daha mantıklı ne tavsiye edersiniz ne yapıcam bilmiyorum emmeyi etkiliyor yazısını görünce tedirgin oldum açıkçası ve internette ağrılı acılı oluyor yazmışlar bebeğimde çok huzursuz acaba ondan da kaynaklı olabilir mi ya