kikiroz21 Yeni doktorumuz ek gıda sürecinde bebeklerim ihtiyacı var diye sürekli probiyotik kullanmamızı söyledi. Ben ilk defa duydum siz de kullanıyor musunuz?
GokcelifMom kikiroz21 Evet kullanıyoruz. Özellikle diş dönemindeki ishalden dolayı baya rahatlatmıştı bizi.
Nacafa Hayır sürekli kullanmıyorum. Bagırsakların kendi düzeninde dışarıdan müdahale olmadan çalışması lazım