eylemm09 2 yıldır bakır spiralliyim sezeryan da nasıl olur bilmiyorum ama normal doğumda 40 gün sonra taktırabiliyorsun adet olman şart değil bende adet olmamıştım 40 gün sonunda kan testi beta verdim ertesi gün şehir hastanesinde taktırdım ağrı sızı yok sadece rahimin açık kalması için mandal gibi bişey takıyor sonra spirali takıyor hiç hissetmiyorsun bile 2 dk lık işlem zaten 40 kontrolüne gidiyorsunuz doktorunuza sorun o yönlendirir sizi adetli iken gel demeleri daha az acı olduğu içinmiş ama adetli değilken de hiç acımıyor