sirincik https://imgyukle.com/i/CTpqxS İnşallah fotoyu doğru yüklemişimdir 😅 Kızlar bu abiyeyi almak istiyorum boyum 1.56 bu abiyede 1.35 cm boydan falan topukluyla kurtarırım fakat kollarının cok bol durcağını söyledi yakınlarım bu abiyeden alan var mı bedeni tükenmiş olmadı başka rengini alıcam belki burdan alan olmuştur kolları göründüğünden bol olabilir mi diye sorcaktım bi yorum yapıverin benim boyumda olanlar alır mıydınız 🤣
Omeraslan sirincik kolu, zaten balon kol. İyi bir terzi varsa daraltılabilir. Çok geniş olur hoşunuza gitmezse.
LinaTuba sirincik 156 boy için bence kolları uzun ve size fazla salaş kaçabilir bir de ben kırmak istemem ama elbiseyi beğenmedim
Ballilokmam11 sirincik kilonuz yok ise bence güzel olur zaten topuklu ile felan 160 in üstünde olursunuz yakışır neden olmasın
sirincik LinaTuba valla hep aynı tesettür elbiseler var herkesin üstünde aynı modeller bu bana diğerlerine göre değişik geldi bende aksine cok beğendim sade şık bi tek kolları gözüme battı o kadar ama başka modellerede bi bakayım ben 🌸
sirincik Ballilokmam11 kilom yok az bişey sezaryen göbeğim var onuda korseyle hallederim zaten 😅 bende sevdim abiyeyi ama kolları inşallah cok bol gelmez bol gelse bile terziye versem iyi bi terzi lazım oda yaşadığım yerde hiç terzi bilmiyorum