Mnli Yigit_Yagiz_Moms ben bir yıl boyunca bütün kötü havalarda götürdüm şimdi taşındık ordan çok güzel bence götürün eskiden kapıda isim yazdırıyordunuz şimdi 0-3 yaş alanı için online randevu almak gerekiyormuş bahçesi de çok güzel bir sürü cafe var baya zaman geçirirsiniz
Yigit_Yagiz_Moms Beyzaveduru seans olayını anlayamadım ben. Yardımcı olur musunuz illa 1. Seanstan mı başlamak gerekiyor?
Yigit_Yagiz_Moms Mnli evet online randevu alınıyor. Yalnız ben şunu merak ediyorum. 1. Seans, 2. Seans falan yazıyor etkinlikler için onu nasıl yapıyoruz yani illa 1. Seasnstan mı başlamak gerekiyor?
Beyzaveduru Yigit_Yagiz_Moms hayır size uygun saate randevu alın direk götürün. Zaten serbest oyun saati kendi oynuyor bebeler
Yigit_Yagiz_Moms Mnli rezervasyon bir kişilik olarak mı yapılıyor? Yoksa anne baba bebek ayrı ayrı rezervasyona gerek var mı?
Yigit_Yagiz_Moms Beyzaveduru canım bişey sorucam rezervasyon bir kişilik olarak mı yapılıyor? Yoksa anne baba bebek ayrı ayrı rezervasyona gerek var mı?
Mnli Yigit_Yagiz_Moms biz giderken online değildi ama 1 kişi yeterli diye biliyorum sadece çocuk için
Yigit_Yagiz_Moms Beyzaveduru sağol canım. Kendi adıma yaptırmıştım iptal edip bebeğimin adına yaptırdım