Ayselisali Kızım 1.5 yaşında burnunu baayadır serum fizyolojik ile temızlemiyorum önceden temizlerdım kıs geliyor malum yazın banyo ile hallediyordum şimdi sizce almalı mıyım yoksa başka yöntemler varmı