selinsengz var BRI950 prestige kullanıyorum. Çok memnunum baya işe yarıyor fakat ben çok hissediyorum acıyı. Seviyesini 1 yapıyorum ancak öyle acımıyor. Ama ten ve kıl rengime göre 4 yapmam gerekşyor kendi otomatik ona ayarlıyor. Benim hassasiyetim fazla demekki.